6 månader sedan
Visar inlägg med etikett Baby. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Baby. Visa alla inlägg
2012-01-22
Lilla Klara har....
... nu döpts. Personligen har jag aldrig träffat det lilla trollet, men eftersom jag arbetar tillsamman med några av hennes släktingar, har jag fått äran att tillverka inte mindre än TRE dopkort till henne. Här kommer det första, vilket åtföljdes av en jättesöt liten röd pinnastol som dekorerats med dopbarnets namn.
2011-08-23
Titta...
... vad jag hittade! Ett alster! Ett kort som jag gjorde åt en kollega innan semestern i somras, som jag trodde jag hade glömt att fotografera. Men så satt jag här och laddade ner bilder från kameran, och då fick jag syn på det. Ett ganska enkelt "välkommen-till-världen"-kort, men väldigt sött tycker jag, och så kan man ju variera det i oändlighet med olika papper och färger.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


