6 månader sedan
Visar inlägg med etikett Student. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Student. Visa alla inlägg
2011-06-15
I år var det..
... bara äldsta dottern som var på studentfest. Det var två av kompisens trillingsyskon, en tjej och en kille, som tog studenten. Vars ett kort och vars ett "vitaminrör" (Berocca, tror jag) med mynt i som present. Stämplarna hittade jag hos Bildmålaren och de flesta blommorna och bladen kommer från Wild Orchids Craft.
2011-06-14
Snart sommarlov...
... och i fredags var det studentfirande för en hel del ungdomar. I år har jag gjort fyra stundentkort, varav ett var på beställning. Kortet ovan var inte beställt, utan ett jag gjorde för att testa en teknik som jag läste om i världens bästa scrap-tidning, Ett Trykk. Testade också att göra en tillhörande liten ask till ev. smyckespresent. Tyvärr är bilderna inte av bästa kvalitet, för mitt kamerabatteri ville inte som jag, så jag fick fotografera med min Iphone.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






