Visar inlägg med etikett Påsk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Påsk. Visa alla inlägg

2011-04-21

En liten påskpresent...


... i påsktid är väl aldrig fel! Fick en själv av L8 häromdagen, en mini-pizza-ask med smaskiga chokladägg i. Väldigt uppskattat kan jag säga. Så varför inte "lifta" hennes idé och fixa till en själv, och ligga bra till om man nu ska gå bort i påsk.

2011-04-08

Jag skickar dem aldrig...

... ändå så gör jag ett eller två varje år. Påskkort! Jag har aldrig skickat vare sig påskkort, alla-hjärtans-dag-kort eller något annat kort som kan förknippas med en speciell dag eller helg. Julkort undantaget då alltså! Här kommer årets alster, lite mer färgglatt än allt annat jag har åstadkommit på sista tiden.