6 månader sedan
Visar inlägg med etikett Dop. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dop. Visa alla inlägg
2012-02-16
2012-02-05
Kort nummer två...
... från dopet i förra inlägget. Ett staffli-kort fast med bigningen på diagonalen. Lätt som en plätt att göra.
2012-01-22
Lilla Klara har....
... nu döpts. Personligen har jag aldrig träffat det lilla trollet, men eftersom jag arbetar tillsamman med några av hennes släktingar, har jag fått äran att tillverka inte mindre än TRE dopkort till henne. Här kommer det första, vilket åtföljdes av en jättesöt liten röd pinnastol som dekorerats med dopbarnets namn.
2011-07-13
Ytterligare...
... ett beställningskort! Det var en kollega som ville ha ett dop-kort till en liten flicka, rosa naturligtvis, och då passade jag på att göra ett likadant fast i blått bara för skoj skull.
2010-06-16
Gårdsfest på fritids

För andra året i rad har jag skippat det här med att skänka "loppor" till flickornas fritids gårdsfest. Istället har jag samlat ihop alla mina bra-att-ha-kort, samt producerat ett antal extrakort, som jag har skänkt till försäljningen. På så sätt slipper jag att släpa dit en massa saker, jag slipper se skräpet stå där och inte bli sålt och fritidsledarna slipper frakta bort alla osålda saker. Det är alltså en "win-win-situation" för både mig och dem. Här är ett av "extrakorten", ett dopkort med en supersöt stämpel från Sugar Nelly.
2009-12-01
Dop
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)










