2010-09-29

Svårt med tiden...

Som vanligt så har jag svårt att få tiden att räcka till för scrapping. Dessutom så är jag helt fast i mitt målande med Tombow-pennorna. Jag bara målar och målar, men gör aldrig färdigt några kort med mina alster. Får nog försöka ändra på detta. Men nu har jag börjat måla vad jag ska ha på mina julkort, och det är ju en ansenlig liten hög som ska åstadkommas.
Alltså får jag publicera ett verk från en tid tillbaka och, kryss i taket, utan tillstymmelse till Tombow-målning. En kompis tillhör ett gäng som träffas och bjuder varandra på gourmet-middagar, och hon bad mig fixa till framsidan på ett album som hon påbörjat för att dokumentera deras träffar. Enkelt, stilrent, gärna i svart, vitt och silver var önskemålet. Bytte ut silver mot brons, men annars...

1 kommentar:

Vibbe sa...

Vilken härlig framsida på en gourmetbok. Bara så stilren och snygg.
Kram Vibbe