2009-08-24

Första inlägget i min nya blog...

Detta trodde jag uppriktigt inte att jag skulle ge mig in på. En egen blog! Men nu är den här! Jag utlovar ingenting så här innan jag har kommit igång ordentligt och jag kommer definitivt inte att göra inlägg konsekvent. Snarare om tid finns och om andan faller på och dessa två förutsättningar sammanfaller.

Hur som helst så vill jag naturligtvis inleda min blog med att visa mina alldeles egna designade papper. Det är barnens ponny, Domino, som har fått vara modell när jag tyckte att det fattades mönsterpapper på hästar i scrapaffärerna. Hundar och katter, ja, men inga hästar. Men nu finns dessa papper i alla fall . Tycker du om dem, så hör av dig. Jag har låtit trycka upp en hel hög av varje sort.


Jag har gjort 4 olika matchande layouter och sedan tryckt upp dem i två olika färger. Denna är vad man skulle kunna kalla lite ljungrosa. Naturligtvis är pappret fritt från både syra och lignin.


Så här ser den blå varianten ut. Om du tittar på nästa inlägg, så kan du se några layouter och några kort där jag har använt mina papper.




Inga kommentarer: