2009-08-24

Utlovade layouter och kort

Först ut var, självklart, vår lilla vita fotomodell i egen hög person. Domino! Vilket papper jag satte bakom själva layouten kommer jag inte ihåg, men bokstäverna och löven under blommorna är i alla fall utstansade med dies från QK.

Nästa layout, även den med en bild på Domino, och i detta fallet även äldsta dottern. Bakgrundspapper, vet ej. Kanten på egna pappret är stansad med min älskade Martha Stewert punch, Doily Lace. Tack så jättemycket för den, Lotta! Bokstäver och fjärilar är dies från QK och spetshjärtat är ett bakelseunderlägg som jag köpte för länge sedan.

Första kortet jag gjorde med mina egna papper blev ett bröllopskort. Hästskorna, återigen QK, föll sig liksom naturligt och "piffades" till lite med jättesmå självhäftande bling bling. Tack Anna-Carin för dessa! Jag vet, mina foton är inte av bästa kvalitet! En bättre kamera står högt på önskelistan! Men allt har sin tid, och just nu finns inte tiden att ge sig ut i den djungel av kameror som finns i affärerna.


Till sist, ett neutralt kort. Brunte-stämpeln från Magnolia passade bra tycker jag.



2 kommentarer:

L8 sa...

Välkommen i blogträsket Maria!!
Kramisar
L8

Vibbe sa...

Välkommen i gänget.
Kram Vibbe